برگزاری گردهمایی سالانه فعالان دانشجویی حوزه مدیریت فرهنگی و فعالیت‌های داوطلبانه و تجلیل از دانشجویان برگزیده دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش خبرنگار معاونت فاد نخستین گردهمایی سالانه فعالان دانشجویی حوزه مدیریت فرهنگی و فعالیت‌های داوطلبانه و تجلیل از دانشجویان برگزیده دانشگاه فردوسی مشهد با حضور دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر حمیدرضا طاهری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی و مدیران این حوزه، دکتر عادل سپهر مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه، رئیس و معاونان دانشکده‌های دانشگاه، مدیران ستادی همچنین دانشجویان فعال فرهنگی در شامگاه یکشنبه 10 آذرماه 1398 در محل مرکز رفاهی شماره یک دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

دکتر کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در گردهمایی اظهار نمود: جمع بسیار خوب و شکوهمندی است و امیدوار هستیم بتوانیم مانند این گردهمایی‌ها را بیشتر برگزار کنیم و از افرادی که در این دانشگاه در حال خدمت هستند قدردانی کنیم.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد افزود: از کلیه دانشجویان که توانسته‌اند در مسابقات و جشنواره‌های مختلف امتیاز و مقام کسب کنند، تشکر می‌کنم و ادامه داد: مسئولان دانشگاه بر این عقیده هستند که اگر شما دانشجویان موفق در این دانشگاه نبودید، ما دانشگاهی شاداب با موفقیت‌های بسیار نداشتیم و امیدواریم با حضور شما و حتی پس از حضور موفق شما هویت‌های فرهنگی در این دانشگاه باقی بماند که این هویت، هفتادسال افتخار را برای دانشگاه فردوسی مشهد به ارمغان آورده است.

دکتر محمد کافی در پایان سخنان خود اظهار نمود: اعتقاددارم علی‌رغم محدودیت‌هایی که هست ولی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در مسابقات و جشنواره‌های کشوری خوش درخشیدند و آرزو می‌کنم همیشه شاد و پیروز باشید.

گفتنی است پیش از سخنان رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر کرمانی مدیر فرهنگی و فعالیت‌های داوطلبانه دانشگاه فردوسی مشهد ضمن خیرمقدم به حاضران در خصوص نخستین گردهمایی سالانه فعالان دانشجویی حوزه مدیریت فرهنگی و فعالیت‌های داوطلبانه و تجلیل از دانشجویان برگزیده توضیحاتی ارائه نمود.

سپس با حضورمسئولان دانشگاه از 42 نفر از دانشجویان برگزیده مرحله کشوری جشنواره قران و عترت، جشنواره نشریات دانشجویی (تیتر 11) و دانشجویان برگزیده هفتمین دوره جشنواره رویش تقدیر شد.

98091104

98091106

98091102

98091105

98091103

 

 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه