برگزاری نشست هیات امنای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان خراسان رضوی در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

یازدهمین نشست عادی هیات امنای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان خراسان رضوی با حضور دکتر باقری قائم‌مقام وزیر و رئیس مرکز هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه، دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد و دبیر هیات امنا، دکتر مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس کمیسیون دائمی هیات امنا و سایر اعضای هیات امنای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان خراسان رضوی در روز چهارشنبه اول اسفندماه 1397 در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

دکتر باقری قائم‌مقام وزیر و رئیس مرکز هیات‌های امنا در این نشست ضمن تقدیر از اعضای قبلی به اعضای جدید هیات امنای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان خراسان رضوی تبریک گفت.

وی برای دانشگاه فردوسی مشهد سه مأموریت بین‌المللی سازی، کارآفرینی و اشتغال و حرکت به‌سوی دانشگاه نسل سوم و چهارم را یادآور شد.

دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد نیز در این نشست با تشریح عملکرد این دانشگاه در سطح ملی و منطقه‌ای، وضعیت همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه فردوسی مشهد را مطلوب دانست و البته اظهار نمود: با وضع مطلوب فاصله‌داریم.

دکتر مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس کمیسیون دائمی هیات امنا داشتن برنامه در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی را از افتخارات دانشگاه فردوسی مشهد دانست و آن را قابل‌تقدیر ذکر نمود.

در ادامه این نشست،  لوایح ارسالی از سوی مؤسسات عضو مطرح و برای هر یک تصمیم‌گیری شد.

841759 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه