برگزاری نشست هم‌اندیشی و تبادل‌نظر هیات نظارت بر تشکل‌های اسلامی با فعالان تشکل‌های اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش خبرنگار معاونت فاد،  به مناسبت روز دانشجو، نشست تبادل‌نظر اعضای هیات نظارت دانشگاه با فعالان تشکل‌های اسلامی دانشجویان شامل جامعه اسلامی دانشجویان، انجمن اسلامی دانشجویان، انجمن اسلامی دانشجویان نواندیش، بسیج دانشجویی، سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و شورای صنفی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد، روز سه‌شنبه 12 آذرماه در سالن شورای مرکز آموزشی و رفاهی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
 
در این نشست که به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و یاد و خاطره شهیدان استکبارستیز و استبداد ستیز،  و با حضور فعالان تشکل‌های اسلامی دانشگاه برگزار شد، دکتر کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر حمیدرضا طاهری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی مطلق رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر مهدی کرمانی  مدیر فرهنگی و فعالیت‌های داوطلبانه، حجت‌الاسلام دکتر رئیسیان نماینده وزیر در هیات نظارت بر تشکل‌های اسلامی، جمعی از مدیران حوزه معاونت فاد و مسئولین دانشگاه حضور داشتند.

در این نشست نمایندگان هر یک از تشکل‌ها  دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه بیان کردند. 

شایان‌ذکر است  این جلسه دکتر محمد کافی، رئیس دانشگاه و همچنین اعضای هیات نظارت دانشگاه، ضمن تبریک روز دانشجو و گرامیداشت یاد شهدای 16 آذر سال 1332 در خصوص روز دانشجو و اهمیت این روز در جریان استکبارستیزی جنبش دانشجویی سخنانی ایراد کردند و در ادامه به سؤالات و دغدغه‌های دانشجویان پاسخ گفتند.

همچنین در این نشست از مسئولان تشکل‌های اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد تقدیر به عمل آمد و مسئولان تشکل‌های اسلامی دانشگاه نیز با اهدای هدیه‌ای از دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد تقدیر به عمل آوردند.

13989550

13989700

13989600

13989650

 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه