برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

مراسم تودیع دکتر محمد سعید عبد خدایی رئیس پیشین و دکتر حسین افخمی روحانی رئیس جدید پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد با حضور دکتر بهرامی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، حجت‌الاسلام حسینی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، تعدادی از روسای دانشکده‌های دانشگاه و جمعی از اعضای هیئت‌علمی در سالن شورای پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

در این مراسم دکتر بهرامی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، با توجه به فعالیت خوب پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد، از زحمات و تلاش‌های دکتر محمد سعید عبد خدایی در زمان ریاست ایشان در این پژوهشکده قدردانی نمود.

سپس دکتر عبد خدایی رئیس سابق پژوهشکده در خصوص برنامه‌ها و تلاش‌های پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی مطالبی اظهار نمود.

لازم به ذکر است پس از سخنان دکتر افخمی رئیس جدید رئیس پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه در خصوص برنامه‌های ایشان در این پژوهشکده، با اهدای لوح تقدیر از طرف ریاست دانشگاه از زحمات و تلاش‌های دکتر محمد سعید عبد خدایی گردید.

لازم به ذکر است دکتر کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در حکمی دکتر حسین افخمی روحانی عضو هیئت‌علمی پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی را به سمت رئیس این پژوهشکده منصوب کرد.

در حکم ریاست دانشگاه آمده است:

جناب آقای دکتر حسین افخمی روحانی

استادیار محترم پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی

با اهدای سلام،

 نظر به‌مراتب تعهد، تجربه و شایستگی‌های جناب‌عالی، به‌موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت دو سال به‌عنوان رئیس پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی منصوب می‌شوید. امیدوارم با تلاش‌ و پشتکار جناب‌عالی و همکاران ارجمند در جهت انجام پژوهش‌های تقاضامحور و در راستای مأموریت گرایی و دستیابی به اهداف و شاخص‌های سند راهبردی دانشگاه، شاهد پیشرفت روزافزون امور آن پژوهشکده باشیم.

محمد کافی

رئیس دانشگاه

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه