برگزاری شانزدهمین آیین نکوداشت دانش‌آموختگان غیر ایرانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

 آیین شانزدهمین آیین نکوداشت دانش‌آموختگان خارجی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور در روز شنبه 16 تیرماه 1397 با حضور دکتر کافی رئیس دانشگاه، دکتر علیزاده مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، علائی رئیس بخش امور کنسولی وزارت علوم، دکتر قبول مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه، خانم دکتر مؤذن‌زاده رئیس اداره دانشجویان بین‌المللی دانشگاه فردوسی مشهد در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

خانم دکتر مؤذن‌زاده رئیس اداره دانشجویان بین‌الملل دانشگاه فردوسی مشهد ضمن خیرمقدم به دانشجویان و میهمانان این مراسم اظهار داشت: یک هزار و 300 دانشجوی خارجی از ۲۳ کشور دنیا در دانشگاه فردوسی مشغول به تحصیل هستند.
وی بابیان اینکه ما در اداره دانشجویان بین‌الملل دانشگاه فردوسی مشهد تلاش کردیم که حلقه اتصالی بین دانشجویان خارجی و دانشگاه باشیم، خطاب به دانشجویان غیر ایرانی خاطرنشان کرد: شما تعهد و تخصص را در کنار دانشجویان ایرانی در دانشگاه فردوسی به دست آوردید؛ کشورهای شما نیازمند تلاش و پشتکار شماست و شما مایه افتخار و سربلندی کشورتان هستید. مایه افتخار دانشگاه فردوسی است که این متخصصین را تربیت‌کرده است.

لازم به ذکر است این مراسم با سخنرانی دکتر علیزاده مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و دکتر قبول مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه ادامه یافت.

در پایان این مراسم پس از برگزاری سوگند دانش‌آموختگان از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با اهدای لوح تقدیر و تندیس یادبود تقدیر به عمل آمد.

840233

840235

840234

840236

840237

840238

840239

840240

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه