برگزاری آیین تجلیل از دانشجویان و دانش‌آموختگان برتر دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

آیین تجلیل از دانشجویان و دانش‌آموختگان برتر دوران کارشناسی دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری بنیاد دانشگاهی فردوسی روز پنجشنبه 6 دی‌ماه 97 در سالن همایش دکتر رحیمی زاده دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در این آیین ضمن ابراز همدردی و ادای تسلیت به خانواده دانشجویان حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران، این‌چنین حوادث را مایه تأسف و دل‌شکستگی برای جامعه عنوان داشت و ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح شاهد آن باشیم که این‌چنین حوادثی در کشور تکرار نشود.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد برگزاری جلسات تقدیر و تشکر از دانشجویان و دانش‌آموختگان برتر دانشگاهی و تشویق و حمایت آنان را موجب پیشرفت و رشد برای کشور دانست و افزود: افتخارآفرینی این دانشجویان که باهمت و تلاش خودشان و همراهی خانواده و اساتید آنان به وقوع پیوسته است، سرمایه‌ای بزرگ برای دانشگاه فردوسی مشهد و کشور ایران خواهد بود. وی با اشاره به رویکرد جوان‌گرایی در مدیریت جامعه، استفاده از دانشجویان نخبه و توانمند را رمز موفقیت و پیشرفت در عرصه‌های مختلف دانست و اذعان داشت: این جوانان ظرفیت‌های بالقوه‌ی زیادی را دارا هستند و اگر به آنان توجه شود و از آنان در عرصه مدیریت و تصمیم‌گیری استفاده شود شاهد آن خواهیم بود که جامعه با شتابی چشم‌گیر به رشد و بالندگی دست پیدا خواهد کرد.

دکتر کافی سه رویکرد جدی دانشگاه فردوسی مشهد را، اثربخشی اجتماعی، بین‌المللی سازی دانشگاه و افزایش شهرت دانشگاه فردوسی مشهد دانست و عنوان کرد: تلاش شده است تا با به‌کارگیری نیروهای جوان و استفاده از تجارب بزرگان و با تکیه‌بر دانشجویان و دانش‌آموختگان نخبه، در سطح کشور و جهان دارای اعتبار گردیم و این جز با تلاش و پشتکار دانش‌آموختگان و اساتید بزرگوار دانشگاه فردوسی مشهد محقق نمی‌گردید و امیدواریم بتوانیم نام این دانشگاه را در شأن و جایگاه امام رضا (ع) و فردوسی بزرگ در جهان پرآوازه کنیم.

در حاشیه این مراسم اعضای هیئت‌مدیره بنیاد دانشگاهی فردوسی مشهد به شرح فعالیت و اقدامات صورت پذیرفته توسط این مجموعه برای جامعه دانشگاهی در سال‌های اخیر پرداختند.

در پایان این دیدار از 13 تن از دانشجویان به نمایندگی از دانشجویان و دانش‌آموختگان برتر مقطع کارشناسی دانشگاه فردوسی مشهد تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است هدایای سایر دانشجویان و دانش آموختگان برتر در همین مراسم تقدیم آنان شد.

اسامی دانشجویان تجلیل شده به ترتیب حروف الفبا:

پگاه اشراقی در رشته مهندسی معماری

امیرعلی اصغری در رشته مهندسی مکانیک

ملیکا باخرزی در رشته زیست‌شناسی سلولی مولکولی

نسرین ثابت در رشته زبان و ادبیات انگلیسی

آرش رمضان پور شاهی در رشته دکتری عمومی دامپزشکی

امید رمضانی در رشته مدیریت دولتی

مجتبی سرابی در رشته مهندسی منابع طبیعی، مرتع و آبخیزداری

سیده نغمه شهامی قهستانی در رشته ریاضیات و کاربردها

مرجان صبوری در رشته اقتصاد نظری

محسن صهبائی اجلالی در رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی

کبرا عزیزی در رشته روانشناسی عمومی

هادی عزیز پور در رشته علوم ورزشی

سیده زهرا موسوی پایگی در رشته فلسفه و حکمت اسلامی

ارسال‌کننده خبر: الهی نژاد

841551

841552

841553

841554

841555

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه