انتخاب دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد به‌عنوان پژوهشگر و دانشجوی برگزیده جشنواره ملی پروفسور حسابی

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد ، دکتر ایوب جعفری ملک‌آبادی فارغ‌التحصیل دکتری تخصصی رشته مهندسی مکانیک بیوسیستم دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد، از سوی شورای مدیریت و برنامه‌ریزی دومین مرحله جشنواره ملی پایان‌نامه‌های برتر ایران-جایزه پروفسور حسابی به‌عنوان پژوهشگر برتر و دانشجوی برگزیده انتخاب شد.

لازم به ذکر است که در این جشنواره رساله ایشان تحت عنوان "توسعه سامانه بینایی ماشین برای مدل‌سازی سه¬بعدی و تعیین مشخصات هندسی درختان" به‌عنوان پایان‌نامه برتر انتخاب شد. اساتید راهنمای این رساله آقایان دکتر مهدی خجسته پور و دکتر باقر عمادی بودند.

جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران - جایزه ویژه پروفسور حسابی در انتهای هر ترم تحصیلی دانشگاهی با مشارکت طیف وسیعی از اساتید دانشگاه‌های ایران برگزار می‌گردد. هدف این جشنواره انعکاس دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی و صنعتی سراسر کشور، داوری، بررسی و درجه‌بندی پایان‌نامه‌های انجام‌شده در دانشگاه‌های ایران و درنهایت گردآوری و انتشار برترین پایان‌نامه‌های انجام‌شده در دانشگاه‌های ایران و یا توسط دانشجویان ایرانی، در یک مجموعه واحد و به‌صورت منظم و دوره‌ای می‌باشد. پس از ثبت‌نام در پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.fopb.fseas.ir، پایان‌نامه‌هایی که موفق به کسب امتیاز (عالی) از هیئت محترم داوران جشنواره شوند، در مجموعه نفیس و ارزشمند پایان‌نامه‌های برتر ایران قرار خواهند گرفت و گواهینامه به همراه تندیس ویژه جشنواره پروفسور حسابی از طرف دبیرخانه جشنواره پروفسور حسابی به ایشان اعطا خواهد شد.

bartar

 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه