اجلاس روسای دانشگاه‌ها در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- اجلاس روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از وزارت علوم، این اجلاس با محوریت نظام ارتقا بهره‌وری در آموزش عالی (ناب)، روزهای ۴ تا ۶ بهمن‌ ۱۴۰۲ (چهارشنبه تا جمعه) برگزار می‌شود و علاوه بر وزیر علوم، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، وزیر صنعت، معدن و تجارت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رییس سازمان ملی بهره‌وری، قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان و رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور و تعدادی از معاونان و مدیران حوزه ستادی وزارت علوم سخنرانی خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، مباحث مختلف حوزه آموزش عالی در پنل‌های تخصصی مورد بحث و تبادل نظر مدیران و روسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی و فناوری کشور قرار می گیرد.

همچنین محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه این اجلاس ضمن شرکت در جلسه مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و هیات امنای دانشگاه فردوسی مشهد، از پارک علم و فناوری خراسان نیز بازدید و پروژه کارگاه ۱۲ واحدی شهید تهرانی مقدم را در این پارک افتتاح خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha